Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 3 april 2014

Husliv


Vi (framförallt Mange) har jobbat på i trädgården å det känns skönt att komma i ordning.. Ogräs bortrensat,  brännässlor å annat otrevligt borttaget, maskrosor uppdragna... Börjat fixa med trädgårdslandet..

Nu har grannarna också börjat pyssla i trädgården så det blir en del häng vid häcken för att snacka. Supertrevligt nypensionerat par som har bott där sen 1967.. 47 år! Jäklar så länge..  De andra grannarna kommer nog flytta inom kort, ska bli spännande att se vem som flyttar in :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar