Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 26 maj 2012

Sola å bada

Känner mig piggare och på bättringsvägen! Skönt.. Men fortfarande inte på topp. När darlingen kom hem från jobb idag drog han ut mig en halvtimme i solen på balkongen.. Det va mysigt! Jag har ju inte varit ute sen tisdags.. Missat dessa underbara soliga dagar.. Men det kommer fler hoppas jag!

Hade så gärna gått ner å grillat på stranden och tagit ett kvällsdopp idag.. Men inte tillräckligt pigg än.

Imorn skulle jag ha en liten tjejkväll här hemma men jag har fått ställa in den. Även om jag känner mig bättre så vet jag att jag inte kommer orka leka värdinna å va supersocial imorn.. :(

Missade dessutom golfen igår så måste hitta en annan dag att ta igen det.. Bara ett tillfälle kvar nu!! Så snart hoppas jag att jag är en grönt kort-ägare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar