Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 26 augusti 2012

Vidrigt...

Har ikväll fått veta en obehaglig nyhet... Vi har nog alla läst artiklarna i somras om en pedofil som jobbade på förskola i Malmö.. Man tror ju aldrig att det är en person man känner.. Ikväll fick jag veta att denna vidriga man som nu sitter i fängelset sen i somras är en vi umgicks med ganska mkt under 1-2 år.. Men för drygt 2 år sen sa vi upp kontakten.. Jag tyckte han va konstig å pga olika anledningar valde vi att inte ha honom kvar i vårt liv.. Men vi har aldrig anat detta!!!???

Fyyfaan stackars barn!!!!!!! Det gör ont i mitt hjärta när jag tänker på det... Hur kan man va så sjuk å ge sig på små oskyldiga barn??? hoppas han har det riktigt jävligt i fängelset!!!

1 kommentar: