Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 5 augusti 2012

Mysig söndag!!

Igår va jag på mysig liten tjejmiddag med de bästa <3 massa snack å god mat :)

Idag är det tunna moln på himlen men fortf 25 grader varmt så vi e ute å njuter för fullt. Ligger just nu på stranden som nästan är tom.. Igår låg alla som packade sillar men idag verkar folk inte tycka det e strandväder.. Sen har det nog oxå att göra med att vägen hit är avstängd pga triatlon..

Innan stranden så hängde vi lite borta på hoppbanan här på Ribban. Malmö City Horse Show började i fredags å håller på till nästa söndag :) Nästa helg är det terrängritterna, ska bli kul!!

Foto från gårdagens mysiga middag, och dagens hoppning å strandbesök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar