Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 9 augusti 2012

Blogga

Usch så dålig jag varit på att blogga!! Lovar att bli bättre.. Har egentligen mkt att blogga om och framförallt en spännande nyhet ;) får mer besked på måndag så avvaktar tills dess innan jag berättar..

Igår va jag å red Flintan efter jobb.. Blev ett ordentligt dressyrpass.. Puh! Bra träning! Det e så mysigt i hans stall å han e ju så go å lugn. Mys mys!!

Jag e inte särskilt sportintresserad så e inte alltför engagerad i os.. Men ridsporten har jag följt ganska bra iaf. Så tråkigt besked igår att Roffe fick avstå från medaljchansen.. Men tur att Casalls skada inte var så allvarlig.. Dålig tajming bara..

Nu ska jag pallra mig iväg t jobb! Ha en fin dag kära vänner!

1 kommentar: