Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

fredag 10 januari 2014

Mysiga dagar

På väg hem efter två härliga dagar hos mina föräldrar i Falsterbo :) min goa systerson Oskar bodde också över där vilket var väldigt mysigt! Han å Luddi har busat massor :) 

Luddi myser gärna med min mamma och har en härlig speciell kontakt med pappa. T ex idag så var vi ute å lunchade så blev Ludde ledsen varje gång min pappa gick för att hämta nåt, å blev sååå glad såfort han kom tillbaka igen.. Morfars lille grabb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar