Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 9 december 2013

Reunion

Idag skulle jag egentligen fått besök av en gammal gymnasiekompis, men hon fick tyvärr förhinder.. Planerna ändrades då snabbt till att hälsa på en annan gymnasiekompis - Martina - som jag inte träffat på många år. Hon bor 20 min bort på en hästgård så jag å Luddi packade ihop oss å körde dit för lite reunion. Hon är mammaledig med sin dotter som är drygt en månad äldre än Luddi så våra småttingar lekte å hade riktgt kul. Mysigt att snacka ikapp lite också! 


Busungarna jagade katten ;) världens snällaste katt som inte sa ett pip trots hård "massage" från busungarna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar