Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

torsdag 31 oktober 2013

Baby stand up

Ludde har börjat ställa sig upp själv, och släpper det han håller å står helt själv. Heja heja :) 

Han e inte så intresserad av att åla eller krypa fram, han vill bara gå (å hålla i oss). Han kryper ju nästan men varje gång han börjar så ändrar han sig, sätter sig upp å försöker ställa sig upp istället. Spännande att se om han kommer krypa!? Och hur många månader det tar tills han börjar gå. 

Ja, set mesta med Ludde känns spännande. Det händer så mkt hela tiden, massa nyheter varje vecka. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar