Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 20 april 2013

Fun in the sun

En sån underbart solig å varm dag!!!

Började dagen med att äta frukost på espresso house med Sofie :) första cafébesöket för Ludwig! Hi hi.. Sen blev det lite shopping därefter innan vi rullade hem.

Sen stack jag å Ludwig till Hofterup för att hälsa på bästa Jullan på hästgården som hon och hennes söta lilla familj flyttat in på precis. Såååå fint!! Underbart att ha hästen utanför fönstret!!

Mange har varit på öl- och whiskymässa å kom hem till middagen lite lagom rund under fötterna efter allt whiskyprovande ;) kvällen har spenderats i soffan med pizza, film och gallskrik från Ludwig.. Stackarn har haft så ont i magen ikväll :( anledningen är att hans dumma mamma inte tänkte imorse på espresso house.. Drack en chai latte.. Jag som inte dricker mjölkprodukter alls sen ett par veckor tillbaka för att han ska slippa magont.. Suck..

Men nu har båda mina älskade hjältar däckat i soffan å snarkar ikapp.. Så nu blir det bedtime :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar