Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

söndag 24 februari 2013

Problemlösning

Kom på att jag nog inte berättat för er hur jag löste det med jackan!? Bestämde mig för att klara mig med min vanliga jacka.. Jag kan dock bara knäppa de översta 2 knapparna så lösningen blev en lång härlig halsduk (som min syster Sofie stickat) som täcker där jackan inte når om ;) ha ha ha, ser helknasigt ut but I don't give a crap ;) det funkar! Och snaaaaart kan jag knäppa knapparna igen.. Fast jag hoppas våren kommer istället så jag kan ha en tunnare jacka!! Ge mig sol!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar