Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

onsdag 21 mars 2012

Så mycket bättre...

Tänk att ens kropp kan minnas saker utan att ens hjärna tänker på det.. Kände mig så orolig å sorgsen igår utan att riktigt förstå varför... och idag... idag slog det mig... att det igår/inatt va exakt 2 år sen mitt liv, ja hela min värld brakade samman.. sen allt vändes upp och ner... sen jag sjönk ner i en bottenlös spricka.. Den svåraste tiden i mitt liv..

Men JAG KLARADE MIG!!! Jag överlevde, och jag är så glad att jag valde att kämpa. Jag är så lycklig att jag är där jag är idag! Det gjorde mig stark och fick mig att vända på flera saker i mitt liv.

Livet är inte alltid en dans på rosor.. och det va nog det min kropp kom ihåg igår.. But life goes on och det blir bättre!! Kom alltid ihåg det!!

2 kommentarer:

  1. Du är nog en av de starkaste jag känner gumman! <3 Heja dig! Kram på dig :)

    SvaraRadera
  2. Hälsa o gratta E idag! Får jag tid ska jag ringa!
    Kramar till dig!

    SvaraRadera