Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

lördag 4 februari 2012

dingedingedingeding.. här glider kingen in..

Ärligt talat.. Vad är det för skit i kvällens melodifestival?? Och vad hade Marie Serneholt på sig?? Ha ha.. rena skämtet!! Sean Banan borde gå till finalen för han e ju bara så galet rolig.. och Loreen för hon e jävligt bra!! Resten kan gräva ner sig… Måste dock ge programledarna ett plus, dom har varit bra! :) 

Dingedingedingeding.. här glider kingen in… ha ha ha ha!!

Ikväll har jag en myskväll all by myself.. och det är inte ”all by myself” a la Bridget Jones ;) utan jag njuter! Kan inte minnas senast jag hade en ”egen” lördagkväll? Mange är iväg på lagfest med innebandylaget och jag bestämde mig för en vecka sen att jag skulle va hemma själv.. så jag har medvetet inte berättat för några vänner för jag va lite rädd att de inte skulle tro på att jag ville va själv, och därmed bjuda in sig själva ;) ha ha, jag har ju såna söta goa vänner som bryr sig massor.. och jag vill ju gärna umgås med dem men ikväll är det min kväll!! <3

Shit, Loreens låt kommer ju gå på repeat på radio och nattklubbar.. sjukt bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar