Välkomna till min värld fylld av hästar, vänner, resor och kärlek!

Jag är en 32 årig lycklig tjej som gifte mig med mitt livs kärlek den 1 december 2011 och nu ser fram emot allt spännande som händer i mitt liv =) Vi fick vår son Ludwig den 4 mars 2013 och har en mysig och spännande tid framför oss!

måndag 12 september 2011

Uppfyllande...

Ojoj en sån intensiv dag!! Så spännande och givande.. Inför denna kursen så har 6 personer fått i fylla i en enkät om hur de uppfattar mig och idag fick jag resultatet på det.. härligt nog så stämde deras åsikter ganska bra med hur jag själv trodde jag låg..

Min profil heter "uppfyllande" och står gärna i centrum, idésprutare, impulsiv, bra på att dra igång grejer men inte lika br apå avslut, bryr sig mkt om sina medmänniskor, mår bäst när jag uppskattas å får beröm m.m. Stämmer såklart inte till 100 % men en hel del!

Nu blir det sovdags igen! Full dag imorn också!!

kraam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar